• 16-09-2007, 20:36:57
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bir liste yapalım engelleyelim isterseniz az verenleri.

    tahminimce az verenler 0.01
    _www.turkce-arama.com
    _www.ceptelefonlar.net
    _www.imsakiye.com
    _www.ezancebinde.com
    _www.ceptelefonprogramlari.net
    _www.bedavacep-melodi.com
    _www.ringtones-mp3.net
    _www.ezancebinde.com
    _www.eniyiprogramlar.com
    _www.cepezan.org
  • 16-09-2007, 21:07:43
    #29
    arkadaşlar benim halim içler acısı.
  • 17-09-2007, 01:54:37
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    neolsun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belki de düşüşün nedeni budur adamlar bir sürü domain almış ben engelliyorum hepsini çeşit çeşit çıkıyor
    Arkadaş çok haklı, bende bu düşüşü o günlerde eklenen site engelleme sisteminden kaynaklanıyor sanmıştım, hatta konu açmıştım.Heralde gelirde düşüş yaşayan siteler eğlence siteleri, bu reklamlar genelde eğlence sitelerinde çıkıyor, oyun-video vs.
    Engelle engelle nereye kadar.
    Ama adwords sistemi çok süper, yakında bu siteler için yüksek teklif verilmek zorunda kalınacak,onun için kazançlar artacak.Ama yinede engellemeye devam.Birkaç domainde benden

    ceptelefonprogramlari.net
    bedavacepprogram.com
    enyeniprogramlar.com/cep
  • 17-09-2007, 02:15:40
    #31
    Valla şu resimdeki reklamlar hep bende çıkıyor ve günde 924 tıka 17,55 dolar,959 tıka 17,87 dolar alıyorum.Sanırım tık başı 0,018 gibi bir rakam veriyor :S Site içerikleri ise oyun ve mizah.
  • 17-09-2007, 02:26:49
    #32
    Hesapladım bendede ortalama 0,019 çıktı :P , oyun sitesi.
  • 17-09-2007, 02:41:54
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2 gundur berbat.30 usd den 15 usd ye dustu.reklam yerlerini falan degistiriyyorum

    nerdeyse reklamlarin arasinda konu aricak millet o hale geldim.ama kazanc yok
  • 17-09-2007, 02:49:02
    #34
    Üyeliği durduruldu
    n0fx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    700 tık'a 20-30$ alman bile çok çok düşük.
    ben 600 tık'a 6, maximum 7 dolar alıyorum hala :S
    not : bağlantı reklamlarıyla bir alakası yok.
  • 17-09-2007, 04:30:40
    #35
    Düşüş bendede vardı ama arkadaşlar ciddiye almadı makaraya
    sardı konu şu an rayına oturdu umarım geçicidir en kısa sürede
    benim hesap gibi düzelir tekrar geçmiş olsun
    https://www.r10.net/google-adsense/74...cim-dustu.html
  • 17-09-2007, 06:22:19
    #36
    bunun reklam yerleşim yerleri ile malesef alakası yok, son 5-6 gündür anormal bir düşüş yaşanıyor herkes yakınıyor baksanıza ve ben özellikle şu cep ismi geçen bütün domainleri yasaklıyorum, bakalım en kısa zamanda düzelir umarım