Düşüş bendede vardı ama arkadaşlar ciddiye almadı makaraya
sardı konu şu an rayına oturdu umarım geçicidir en kısa sürede
benim hesap gibi düzelir tekrar geçmiş olsun
https://www.r10.net/google-adsense/74...cim-dustu.html