Konu
kazançlarında düşüş yaşayan?
17-09-2007, 02:41:54
#33
stfrld
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
2 gundur berbat.30 usd den 15 usd ye dustu.reklam yerlerini falan degistiriyyorum
nerdeyse reklamlarin arasinda konu aricak millet o hale geldim.ama kazanc yok