2011 geldi tık başı oranlar düştü - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
2011 geldi tık başı oranlar düştü
42
●
2.354
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
2011 geldi tık başı oranlar düştü
1
2
3
4
5
03-01-2011, 03:21:16
#28
Cnkrt
phpbot adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Artık düşmüş düşmemiş umrumda değil
Hayat boş kardeş...
Hocam onca uğraşırken böyle kazançları görünce insan dayanamıyor.
03-01-2011, 10:44:41
#29
mehmetnazli
Üyeliği durduruldu
bunun mutlaka bir çözümü olmalı bu şekılde yurumez
03-01-2011, 10:48:56
#30
Adsense
Üyeliği durduruldu
mehmetnazli adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bunun mutlaka bir çözümü olmalı bu şekılde yurumez
Bana mecburlar gibi tavır takınan google adsense bir gün seninde rakibin çıkar görürüm o zaman 0,01 tıklama paylarını iyice uyuz oldum bende bu duruma
03-01-2011, 10:51:34
#31
mehmeTTemiz
32.528 1.234 3,79% 0,73 $ 23,62 $ ---> 0,019
Son 2 gündür ---> 0,010
Seviyorum seni Google
03-01-2011, 10:53:38
#32
calvinklein
0.01 e oturdu site
0.03 iken isyan ediyordum
03-01-2011, 14:30:28
#33
Cnkrt
Bugün yükseliş var.
2 tıka 0,33 $ vermiş.
03-01-2011, 14:38:54
#34
edizaktuna
Üyeliği durduruldu
katılıyorum kesinlikle düşük var.
03-01-2011, 14:51:27
#35
squrtle
MehmeTTemiz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
32.528 1.234 3,79% 0,73 $ 23,62 $ ---> 0,019
Son 2 gündür ---> 0,010
Seviyorum seni Google
Bu görüntülenmeye bu kadar tık çok iyi bence. Ama Sayfa to yüksek riskli değil mi bu durum ?
03-01-2011, 15:02:25
#36
PaylasimCity
FebShop adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu görüntülenmeye bu kadar tık çok iyi bence. Ama Sayfa to yüksek riskli değil mi bu durum ?
Neresi yüksek kardeşim 10 bile değil.
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler