• 03-01-2011, 15:14:13
    #37
    30 1,13% 0,09 $ 0,33 $

    Tıklama geldikçe borçlu çıkacam diye ödüm kopuyor.
  • 03-01-2011, 15:34:40
    #38
    PaylasimCity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neresi yüksek kardeşim 10 bile değil.

    Gelen parayı söylemiyorum. Tık çok. 32k görüntülenmeye 1234 tık.
  • 03-01-2011, 17:33:03
    #39
    FebShop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelen parayı söylemiyorum. Tık çok. 32k görüntülenmeye 1234 tık.
    Sayfa to çok değil mi diyorsun yazdığını oku tekrar.
  • 03-01-2011, 19:29:39
    #40
    PaylasimCity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sayfa to çok değil mi diyorsun yazdığını oku tekrar.
    Tamam arkadaşım birşey demiyorum. Hayırlı kazançlar
  • 03-01-2011, 20:26:20
    #41
    tık başı 0.07 - 0.1 arası degişirken şuanda ortalama 0.03 lere kadar düştü.tam bir rezalet ...
  • 03-01-2011, 20:30:27
    #42
    ayın 1inde çok kötüydü ama 2 gündür biraz düzelme var gibi.
  • 07-01-2011, 14:32:12
    #43
    bugün dahada berbatlaştı tık oranları 0,015e kadar geriledi