• 02-01-2011, 18:35:15
    #19
    ay başının etkisi mi yıl başının etkisi mi bilmiyorum ama hitlerin düşmemesine rağmen gelirde ciddi anlamda düşüş var bende de son 2 gündür. düzelmesini umut ediyoruz (:
  • 02-01-2011, 19:27:09
    #20
    3tık :0,74$ almışız bugün
  • 02-01-2011, 19:31:58
    #21
    NepenTheS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    255 gösterime 5 tık baya iyi hocam
    Hocam Tık Var Verim Yok
  • 02-01-2011, 20:29:56
    #22
    ben hiç bu kadar kötü olduğunu hatırlamıyorum (dün ve bugün) yılbaşı öncesi de normalden çok fazlaydı bakalım nolcak.
  • 02-01-2011, 20:41:21
    #23
    desene yıl başında personel için eğlence yaptılar bunun parasını bizden çıkarıyorlar
  • 02-01-2011, 21:06:09
    #24
    6 TIk 0,31 Düşüş Var Arkadaşlar Aksi İddaa Edilemez.
  • 02-01-2011, 21:13:09
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Aralığın son haftasından beri bu sıkıntıyı yaşıyorum, kafaya takmamaya karar verdim düzelmesini bekliyorum. Alternatiflerinin olmadığını artık çok iyi biliyorlar
  • 03-01-2011, 02:47:08
    #26
    Bu ay daha farklı birşeyle karşılaştım. Tık ne kadarsa o kadar tık başı 0,01 $ verdi. Bugün biraz düzelme oldu inşallah yine 0,01 $larla uğraştırmaz.
  • 03-01-2011, 03:19:28
    #27
    Artık düşmüş düşmemiş umrumda değil

    Hayat boş kardeş...