Konu
2011 geldi tık başı oranlar düştü
03-01-2011, 15:02:25
#36
PaylasimCity
FebShop adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu görüntülenmeye bu kadar tık çok iyi bence. Ama Sayfa to yüksek riskli değil mi bu durum ?
Neresi yüksek kardeşim 10 bile değil.