• 10-12-2010, 22:31:19
    #10
    MuLLeXy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki bir şey daha soracağım.

    Hesabım yeni işte 5-6$ oldu anca. O tür yazılarıda kaldırdım. Bir dahada koymam. Şimdi banlanmış olabilirmiyim? Banlanmadıysam banlanma şansım var mı hala peki?
    iyi biri olursanız belki şirinleri bile görebilirsiniz.
  • 10-12-2010, 22:32:56
    #11
    MuLLeXy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki bir şey daha soracağım.

    Hesabım yeni işte 5-6$ oldu anca. O tür yazılarıda kaldırdım. Bir dahada koymam. Şimdi banlanmış olabilirmiyim? Banlanmadıysam banlanma şansım var mı hala peki?
    Büyük ihtimal banlanırsın, zaten adamları kendi silahıyla vurmaya kalkıyorsun blogspot açarak. O 5-6$ burnundan gelir.
  • 10-12-2010, 22:54:36
    #12
    Kısa süreli rüyadan uyanırız ozaman yapacak bişi yok Sağolun arkadaşlar.
  • 10-12-2010, 23:21:03
    #13
    Tr bi çok forum war öyle.Biraz önce bir yerde görmüştüm nick yazamıyorsun reklam a tıklamadan kayıt olamıyorsun.Ama yinede banlanırsın + digitürk çaktığı zaman olayı adsenseden alacağın paranın 1000 katını odersin.
  • 11-12-2010, 00:12:19
    #14
    RedLine1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tr bi çok forum war öyle.Biraz önce bir yerde görmüştüm nick yazamıyorsun reklam a tıklamadan kayıt olamıyorsun.Ama yinede banlanırsın + digitürk çaktığı zaman olayı adsenseden alacağın paranın 1000 katını odersin.
    Kaldırdım blog'u hocam sağolun.
  • 12-12-2010, 04:10:16
    #15
    eywallah sende saolasın.