MuLLeXy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sizce sorun olur mu?
14
●843
- 10-12-2010, 22:32:56Büyük ihtimal banlanırsın, zaten adamları kendi silahıyla vurmaya kalkıyorsun blogspot açarak. O 5-6$ burnundan gelir.MuLLeXy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-12-2010, 00:12:19Kaldırdım blog'u hocam sağolun.RedLine1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağolun arkadaşlar.