Konu
Sizce sorun olur mu?
11-12-2010, 00:12:19
#14
MuLLeXy
RedLine1 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tr bi çok forum war öyle.Biraz önce bir yerde görmüştüm nick yazamıyorsun reklam a tıklamadan kayıt olamıyorsun.Ama yinede banlanırsın + digitürk çaktığı zaman olayı adsenseden alacağın paranın 1000 katını odersin.
Kaldırdım blog'u hocam sağolun.