Peki bir şey daha soracağım.
Hesabım yeni işte 5-6$ oldu anca. O tür yazılarıda kaldırdım. Bir dahada koymam. Şimdi banlanmış olabilirmiyim? Banlanmadıysam banlanma şansım var mı hala peki?
Büyük ihtimal banlanırsın, zaten adamları kendi silahıyla vurmaya kalkıyorsun blogspot açarak. O 5-6$ burnundan gelir.