Konu
Sizce sorun olur mu?
10-12-2010, 23:21:03
#13
RedLine1
Tr bi çok forum war öyle.Biraz önce bir yerde görmüştüm nick yazamıyorsun reklam a tıklamadan kayıt olamıyorsun.Ama yinede banlanırsın + digitürk çaktığı zaman olayı adsenseden alacağın paranın 1000 katını odersin.