• 08-11-2010, 20:59:51
    #19
    Üyeliği durduruldu
    residents2000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Header (üst)

    Stiller & Temalar > Stil Yönetimi > kullandığın tema şablonu göster'de açılan sayfa'Da sol taraf Ad location > ad_header_end



    <table style="width: 914px">
    <tr>
    <td>google 300X250 reklam kodu</td>
    <td>google 200X90 reklam kodu </td>
    <td>google 300X250 reklam kodu</td>
    </tr>

    </table>

    boyutunu kendine göre düzenle
    <table style="width: 914px">

    Single konu içi

    Stiller & Temalar > Stil Yönetimi > kullandığın tema şablonu göster'de açılan sayfa'Da sol taraf Ad location > ad_showthread_firstpost_start



    <div style="float: left;">

    google 336x280 reklam kodu
    </div>
    Sagolasin ilgin icin daha beklemedeyim bütün tavsiyeleri önce bir görmek istiyorum,daha sonra harekete gecmeyi düsünüyorum.
  • 10-11-2010, 23:25:06
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Konum yine altlara indi nerde bu adsenseyi cok iyi bilenler?Konuda sadece 1 arkadas reklam yerleri hakkinda bilgi verdi yardim edecek olan yokmu parasinida veririz kimsenin korkusu olmasin,cünki bu devirde parasiz islere kimse bakmiyor bu sitede
  • 10-11-2010, 23:32:27
    #21
    Tık başı 0,04 € vermiş. Bunun neresi kötü. 0,078 TL eder. Bu rakamıda hiçbir reklam firması kolay kolay veremez.
  • 10-11-2010, 23:42:28
    #22
    Üyeliği durduruldu
    FatihGUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tık başı 0,04 € vermiş. Bunun neresi kötü. 0,078 TL eder. Bu rakamıda hiçbir reklam firması kolay kolay veremez.
    Bu kadar kisi icinde bu rakami begenen tek kisi siz oldunuz buda cok enteresan!!
  • 10-11-2010, 23:48:04
    #23
    adsense kodunuzu baska bir arkadasınızın sitesine koyup deneyin bir kere .
  • 10-11-2010, 23:50:26
    #24
    adsense'in euro hesabi gosterdigini ilk defa goruyorum
  • 10-11-2010, 23:54:54
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Bence oranlar normal müzik sitesine göre sadece sayfa to çok düşük
  • 10-11-2010, 23:57:46
    #26
    evet arkadaşlar bende hep bundan şikayetciydim tık çok para yok yerli reklamlardan fazla kazanılmıyomus bunu anladım bugunu örnek vereyim diğer sitelerim 35 tık 1,6 $ yabancı içerikli sitem 7 tık 4.5$ bundan gayrı yerli ilen uraşmam . Özelliklede amerika girişlerinden alınan oranlar cok yuksek sanırım.
  • 10-11-2010, 23:58:38
    #27
    solistbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadar kisi icinde bu rakami begenen tek kisi siz oldunuz buda cok enteresan!!
    Türkçe sitelerde çıkan reklamlardan fazla bir beklentim yok çünkü. Siz reklamveren olsanız müzik içeriği için tık başı ne kadar öderdiniz. Ben 0,1 euro verdiğimi düşüneyim. Bunun %60'ını yayıncı alır. %40'ı google'a gider(yanlış hatırlamıyorsam). Size 0,06 euro gelir yani.


    Ortalıkta Ömer Coşkun reklamları dolanırken 0,01 e kadar düşmüştü tık fiyatları. O yüzden halinize şükredin. Türkçe sitede adsense'den kazanmak kolay değildir. Açın bi ingilizce tatil sitesi. Tık başı en az 0,5$ dan iyi para kazanırsınız.