
Sistem vbulletin ve gercekten reklamlar kurallara uygun yerlere yerlestirildi,gecen ayin 20.den bu yana asiri derecede düsme var bu nedir ve anlamiyorum sistemde cikan reklamlar sitemin iceriginle hic alakasi yok yada banami öyle cikiyor acaba reklamlar.Bilgili arkadaslar bir bakabilirlermi duruma göre ücretlide bir yardim alabilirim.