SpeedBoy111 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tam bir rezalet rakamlara bakin
38
●2.816
- 08-11-2010, 19:22:29gösterim ve tıklamalara bakılırsa reklam yerleşiminiz feci şeklide yanlış.solistbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-11-2010, 19:26:34Üyeliği durdurulduVbulletin üzerine arastirma yaptim google ve r10.nette,nerelere ve nasil eklenir diye buldugum sonuclar hep ayni idi ve bende onlari uyguladim hatta bu sitedeki konuyuda vereyim.SpeedBoy111 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/vbulletin/66516-v...lesimi-12.html - 08-11-2010, 19:51:50Şu odanda asılı olan çek dimi kanka?umutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-11-2010, 19:56:12vbulletin forumun'da bana göre en iyi reklam yerleşimi imzamdaki forumkadin.com'a bak
- 08-11-2010, 20:05:08Üyeliği durdurulduBu reklamlari sizmi yerlestirdiniz?Denemek lazim tam olarak nerelere ve nasil,hangi ölcülerde yerlestirmek gerekiyor acaba?residents2000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-11-2010, 20:20:20Header (üst)
Stiller & Temalar > Stil Yönetimi > kullandığın tema şablonu göster'de açılan sayfa'Da sol taraf Ad location > ad_header_end
<table style="width: 914px">
<tr>
<td>google 300X250 reklam kodu</td>
<td>google 200X90 reklam kodu </td>
<td>google 300X250 reklam kodu</td>
</tr>
</table>
boyutunu kendine göre düzenle
<table style="width: 914px">
Single konu içi
Stiller & Temalar > Stil Yönetimi > kullandığın tema şablonu göster'de açılan sayfa'Da sol taraf Ad location > ad_showthread_firstpost_start
<div style="float: left;">
google 336x280 reklam kodu
</div>