gösterim ve tıklamalara bakılırsa reklam yerleşiminiz feci şeklide yanlış.
Vbulletin üzerine arastirma yaptim google ve r10.nette,nerelere ve nasil eklenir diye buldugum sonuclar hep ayni idi ve bende onlari uyguladim hatta bu sitedeki konuyuda vereyim.
https://www.r10.net/vbulletin/66516-v...lesimi-12.html