FatihGUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tık başı 0,04 € vermiş. Bunun neresi kötü. 0,078 TL eder. Bu rakamıda hiçbir reklam firması kolay kolay veremez.
Bu kadar kisi icinde bu rakami begenen tek kisi siz oldunuz buda cok enteresan!!