ingilizce reklam veren şirketlerin reklamarı bizde çıkmıyor ama hayli yüksek tıklama değerleri var
blogspot daki kazancım düştü
91
●10.340
- 16-08-2007, 22:47:01
- 16-08-2007, 22:50:14benim korktugumda bu zaten banlanmadan once bende sikayet edebilirim ama elemanlardan biri tecrubeli bir miktar para almis google tespit ettiginde bu sahtekarlikdan dolayi Turkiye bolumune bir eksi puan daha ekleyecek. adsense kullanan arkadaslara yazik olacak tabiykimukanfixor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-08-2007, 00:13:31sweet_boy57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haklısın bu tipler yüzünden uykularımız kaçıyor acaba google bizi ne zaman banlıyacak, şunu yapsam banlanır mıyım, paranoyak olduk. - 17-08-2007, 00:24:13Üyeliği durduruldu
- 17-08-2007, 00:41:53Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.simdi bu konuyu okuyanlar kesin ingilizce site acipyine googlede turklerin eksi puanini artirirlar.
Turkler bile ingilizce site aciyorsa google butun internet dunyasini ingilizce mi yapmak istiyor diye bi soru gelmiyor da degil akla
<konu disi>(biraz siyasi ama ne nerden biliyorsunuz butun google hikayesinin yalan oldugu kurgulandigi ve aslinda atinda israilin yatmadigini.Ben acikcasi dusnuyorum.yoksa bi sirket 10 senede coca cola gibi 150 senelik sirketleri gecmesi zor...Ama imkansiz degil)</konu disi>(