• 16-08-2007, 16:08:05
    #10
    67 Tık 25$ Süper Bence Bumu Düşme
  • 16-08-2007, 16:20:43
    #11
    tek diyeceğim şey Maşallah.
  • 16-08-2007, 16:32:50
    #12
    67 tıka 25$ alıyorsun birde yakınıyorsun... Allah akıl fikir versin..
  • 16-08-2007, 16:39:40
    #13
    Üyeliği durduruldu
    google bizide gör. allahım bizim keywordlerede yuksek ecpmler nasip eyle yarabbim. aminnn
  • 16-08-2007, 16:45:15
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ben 1000 tıka aynisini aliyorum
  • 16-08-2007, 21:16:48
    #15
    waybe adama bak bide yakınıyor
  • 16-08-2007, 21:24:00
    #16
    Bariz düşme var arkadaşım, haklısın... 67 e 100 olmalıydı...

    Aynı parayı almak için 700 tık gerekiyor bizde..Sen buna düşük diyorsun..
  • 16-08-2007, 21:35:54
    #17
    Üyeliği durduruldu
    herşey normalde ecpm acayip yüksek. eCpm de arkadaşın etkisi olamaz. Google yürü ya yayıncım demiş.
  • 16-08-2007, 21:53:42
    #18
    konu geyige baglandi bence ingilizce icerikli bir site. sahi bugun ne gordum bilemezsiniz
    24 kisilik bir arkadas grubu hepsi farkli sehirlerde ikamet eden internetle hasir nesir gencler. birer blog sitesi acmislar tahmin edeceginiz gibi icerikleri hepsinin ayni.
    bloglari ingilizce ingilizcenin i harfini bilemeyecek elemanlar kisacasi. ucer tane adsense yerlestirmisler bloga. ingilizce health kelimesinininde iyi para verdigini kapmis elemanlar site icerigi helathla ilgili. googlede baktim indexli tek sayfalari bile yok henuz sayfalar yeni acilmis yani.

    ne ise bu 24 eleman bir site acmislar bloglarinin adresi bu sitede her gun farkli pclerden girip birbirlerininin adsenselerini tikliyorlar. ogrendigime gore simdilik gunde 10$ civari aliyorlarmis. malum yaz sezonu pek mesgul olamiyor arkadaslar tiklama isleri ile ilgili.

    elemanlarin para kazanmasi beni ilgilendirmiyor ancak cok utandigimi belirtmem gerek. Ben bir Turkum adimizin butun dunyada ne sekilde duyuldugu malum. google bu tip hileleri tespit edip dayanilmaz bir noktaya geldiginde ise Turkiye adsense olayini kapatsa ne diyebilirsiniz.

    konuyla alakasi yok ama icimden yazmak geldi fikirlerinizi alabilirim. (kimbilir bu yontemi kullanan birileri vardir bu forumdada)