Konu
blogspot daki kazancım düştü
16-08-2007, 21:24:00
#16
Frekans
Bariz düşme var arkadaşım, haklısın...
67 e 100 olmalıydı...
Aynı parayı almak için 700 tık gerekiyor bizde..Sen buna düşük diyorsun..