ALem adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
21.000 gösterime 148 tık normal mi ki?
20
●1.276
- 02-08-2010, 16:36:28Ben reklam yerleşimini mesajın başında kare reklam(resim,metin karışık reklam),mesajın ortasında ve sonunda bağlantı reklamı var yataylamasına.Yazı içinde en sonda link var onun altına geliyor reklam ordan tık alıyorum.En doğru reklam yeri mesaj içeriğinde,link,resim videoların yanlarında,menülere yakın yerlerde sanırım.
- 02-08-2010, 16:48:37Üyeliği durdurulduKolik benim anlamadım kazancın beni ilgilendirmez ama
4 aydır kullanıyorum yazmişsin yazdiğin postun birinde diğerinde resimi tüm zaman yapip çekip göndermişsin birindede 1 ayda kazandım bunu yazmişsin burada bir karışıklık mı var benim gibi merak eden arkadaşlar vardir?
4 aydır kullanıyorum yazmişsin yazdiğin postun birinde diğerinde resimi tüm zaman yapip çekip göndermişsin birindede 1 ayda kazandım bunu yazmişsin burada bir karışıklık mı var benim gibi merak eden arkadaşlar vardir?