• 02-08-2010, 11:05:44
    #10
    aslında oran güzel benimde ona yakın görüntülenme var ama tıkım o kadar yok sitedeki yerlesime bakmak isterdim
  • 02-08-2010, 12:43:26
    #11
    Yakup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adsense hesabını bu aymı açtınız ?

    Birde tek site ise yerleşimi görebilirmiyim
    o hesap 4 aylık bu ay orada reklam kullandım . Siteyi sattığım için adres vermek etik olmaz.
    Cevher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @KoLiK

    Günlük gelir ne kadar ?
    İşler tıkırında giderse 50-60 $ =)
  • 02-08-2010, 14:14:45
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Semotion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu durumu görüp haline şükredersin diye düşünüyorum hocam : )

    ingilizce bir sitede böyle tıklama olsaydı , şimdi dünya zengileri arasındaydın
  • 02-08-2010, 14:19:49
    #13
    KatjmondO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ingilizce bir sitede böyle tıklama olsaydı , şimdi dünya zengileri arasındaydın
    Abartmayın hocam
    İçeriğe bağlı bence kazanç olayı ben 65 tıka 10$ a yakın alıyorum arkadaşınki nerdeyse 4 katı tık
  • 02-08-2010, 14:26:10
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Bu site bende olsa günlük 500+ Kaldırırım
  • 02-08-2010, 14:29:30
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    normal degil enaz 600 tık alman lazım reklam yerleşimlerini düzenle. sayfana bak insanlar en çok nerelere bakıyor oraya koy reklamları.
  • 02-08-2010, 14:31:10
    #16
    Yerleşim ve içeriğe göre normal olup olmaması değişir.
  • 02-08-2010, 15:11:55
    #17
    Yakup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adsense hesabını bu aymı açtınız ?

    Birde tek site ise yerleşimi görebilirmiyim
    KoLiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buda benim 1 sitemden bu ayki kazandığım Kötü sayılmaz ama diğer hesaplarımda daha fazla $ birikti

    Yani şimdi üstteki resimi görünce içim bürküldü .Duygusala geçiş yaptım.Biz o parayı senede kazanmıyoruzŞaka bir yana Allah bereket versin.Size de versin bize de versin.

    Birde KoLiK bu site adresini istemeyeceğim de bari içeriğin neyle alakalı olduğunu belirtsen.Site yabancı mı Türk mü?Sana zahmet...
  • 02-08-2010, 15:18:44
    #18
    Gösterim ile tık farklı şeylerdir. Gösterim isterse 50k olsun tık illa düşük olsa bu kimsenin suçu değildir. Reklam yerleşimine önem vermelisin. Bunun dışında halen yüksek gelir elde edemiyorsan tavsiyem farklı reklam alanlarına yönelmek olacaktır.