Gösterim ile tık farklı şeylerdir. Gösterim isterse 50k olsun tık illa düşük olsa bu kimsenin suçu değildir. Reklam yerleşimine önem vermelisin. Bunun dışında halen yüksek gelir elde edemiyorsan tavsiyem farklı reklam alanlarına yönelmek olacaktır.
Ben reklam yerleşimini mesajın başında kare reklam(resim,metin karışık reklam),mesajın ortasında ve sonunda bağlantı reklamı var yataylamasına.Yazı içinde en sonda link var onun altına geliyor reklam ordan tık alıyorum.En doğru reklam yeri mesaj içeriğinde,link,resim videoların yanlarında,menülere yakın yerlerde sanırım.