Kolik benim anlamadım kazancın beni ilgilendirmez ama 4 aydır kullanıyorum yazmişsin yazdiğin postun birinde diğerinde resimi tüm zaman yapip çekip göndermişsin birindede 1 ayda kazandım bunu yazmişsin burada bir karışıklık mı var benim gibi merak eden arkadaşlar vardir?