Üye olduktan sonra çıkan Sayfa!

.
.
.
.
.
.
.
.
2 Saniye sonra yönlendirilen sayfa...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Linkler hiç açılmıyor...

Adam belki zekidir dedim...Reklamları tıkladıktan sonra linkler açılırsa bu adam Nobel ödülünü alır dedim ancak tıkladıktan sonra açılmadı...
)))))Banlanmamalarının nedeni reklamı tıklayın dememelerimi aceba

Üzücü bir olay kurunun yanında yaş da yanıyor adsense uyuyor.
bu yapılanlar tasvip edilmeyecek şeyler namuslu para kazanmıyorsan o yediğin paradan hayır gelmez ama böyle arada yapanlar var sözüm ona eğer içiniz alıyorsa siszde yapın