• 20-07-2010, 17:29:15
    #19
    Alka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google türklere bu yüzden az para veriyor sanırım.
    parayı google vermiyor yayıncılar veriyor hala bunu anlamıyorsunuz.

    adwords kullanan ben 1000 tıklamaya 1 ürün satıyorsam tabiki 1 tık 0,01 vericem eğer ben 3 tıka 1 ürün satarsam 1 tık 0,99 a kadar çıkar ve geçebilirde böyle hileli ortam da neden 0,01 den yukarı vereyim ki ?
  • 20-07-2010, 17:38:42
    #20
    SpeedBoy111 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    parayı google vermiyor yayıncılar veriyor hala bunu anlamıyorsunuz.

    adwords kullanan ben 1000 tıklamaya 1 ürün satıyorsam tabiki 1 tık 0,01 vericem eğer ben 3 tıka 1 ürün satarsam 1 tık 0,99 a kadar çıkar ve geçebilirde böyle hileli ortam da neden 0,01 den yukarı vereyim ki ?
    demek istediğim buydu aslında. hemde yeni öğreniyorum bu işleri.
  • 21-07-2010, 15:37:31
    #21
    Xman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 haftadır namuslu insanları banlamakla meşgul olduklarından, sahtekarlara vakit ayıramıyorlar..
    katılmamak elde değil
  • 21-07-2010, 20:07:52
    #22
    @SpeedBoy111, kesinlikle hak veriyorum..

    @sectumsempra, hocam o txt yi alabilir miyim
  • 21-07-2010, 23:20:05
    #23
    LLL
    Üyeliği durduruldu
    SpeedBoy111 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    parayı google vermiyor yayıncılar veriyor hala bunu anlamıyorsunuz.

    adwords kullanan ben 1000 tıklamaya 1 ürün satıyorsam tabiki 1 tık 0,01 vericem eğer ben 3 tıka 1 ürün satarsam 1 tık 0,99 a kadar çıkar ve geçebilirde böyle hileli ortam da neden 0,01 den yukarı vereyim ki ?
    +++++++++++
  • 22-07-2010, 01:24:27
    #24
    Herkes Ekmeğinin peşinde
  • 22-07-2010, 11:55:26
    #25
    http://www.2matbaacilar.com/ bu site banlanmadıktan sonra oda banlanmaz.

  • 22-07-2010, 16:58:40
    #26
    Xman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 haftadır namuslu insanları banlamakla meşgul olduklarından, sahtekarlara vakit ayıramıyorlar..
    kesinlikle katılıyorum