Google türklere bu yüzden az para veriyor sanırım.
parayı google vermiyor yayıncılar veriyor hala bunu anlamıyorsunuz.
adwords kullanan ben 1000 tıklamaya 1 ürün satıyorsam tabiki 1 tık 0,01 vericem eğer ben 3 tıka 1 ürün satarsam 1 tık 0,99 a kadar çıkar ve geçebilirde böyle hileli ortam da neden 0,01 den yukarı vereyim ki ?