...
Üye olduktan sonra çıkan Sayfa
!



.
.
.
.
.
.
.
.
2 Saniye sonra yönlendirilen sayfa...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Linkler hiç açılmıyor...




Adam belki zekidir dedim...Reklamları tıkladıktan sonra linkler açılırsa bu adam Nobel ödülünü alır dedim ancak tıkladıktan sonra açılmadı...)))))

Banlanmamalarının nedeni reklamı tıklayın dememelerimi aceba