abi yapılacak iş belli.benim txtye kaydettiğim bunun gibi hatta dahada çakallığa sahip 300 e yakın sitem var.bekliyorum.eğer birgün adsense kalkıp beni banlarsa okkalı bir mail atacağım.bu txtdeki tüm siteleride yollayacağım.
şerefsizler el emeği ile adam gibi kazanmaya çalışanları 10 gündür topluca banlıyorlar.bu şekilde haksız kazanç elde edenler ise sefayı sürüyor.ya adsense yi bırakacağız yada adsense bizi bırakmalı!
hakkımızda hayırlısı olması dileğiyle....
[siteyi biliyordum şikayet ettim.yayıncınında bir gururu var!)