r10 Neden Adsense Kullanmıyor? - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
r10 Neden Adsense Kullanmıyor?
9
●
770
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
r10 Neden Adsense Kullanmıyor?
1
2
08-07-2010, 23:13:14
#1
danway35
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Arkadaşlar yanlış anlamayın kimsenin parasında gözüm yok.Sadece merak ettiğim için bu konuyu açtım.En çok kazandıran reklam adsense.Fakat r10 neden kullanmıyor.Yoksa adsenseden banlanmışmı:d
08-07-2010, 23:13:50
#2
scorpi101
adsense iflas eder diye reklam vermemiş sanırım
08-07-2010, 23:14:55
#3
Cybokron
Banlanır. Belkide banlanmıştırda. yeniden koysun gene banlanır. (Sebebini radmin yazsın)
08-07-2010, 23:14:58
#4
_SecreT_
r10 nu çekemeenler çok adsense kullanırsa banlanır diye düşnüüyorum tıklama oalrak saldırırlar
08-07-2010, 23:15:58
#5
iGuney
çok şikayet olur
r10 u cekemeyen cok
08-07-2010, 23:16:16
#6
KoRuYuCu
Üyeliği durduruldu
Adtech sponsor bir firma, adsense koysa emin olun adtech'in radmine verdiği kadar para kazandırmaz, kazandırsa bile bir şekil banlatırlar.Seveni olduğu kadar sevmeyenide var reon'un..
08-07-2010, 23:18:19
#7
masteRy100
Bu konu hakkında çok tartışıldı hocam
08-07-2010, 23:20:12
#8
ilkay_
masteRy100 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu konu hakkında çok tartışıldı hocam
Radmin in açıklaması ne oldu peki?
08-07-2010, 23:26:53
#9
webloader
Banlı oldugu için kullanamıyor
1
2
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler