Konu
r10 Neden Adsense Kullanmıyor?
08-07-2010, 23:16:16
#6
KoRuYuCu
Üyeliği durduruldu
Adtech sponsor bir firma, adsense koysa emin olun adtech'in radmine verdiği kadar para kazandırmaz, kazandırsa bile bir şekil banlatırlar.Seveni olduğu kadar sevmeyenide var reon'un..