ilkay_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
r10 Neden Adsense Kullanmıyor?
9
●770
- 08-07-2010, 23:27:19Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.sessiz kalıp yazılanları okumakla yetindi. Adsense R10'luk değil. Ama R10'da adsenselik değil. Hit iyi olunca reklam geliri heryerden sağlanır.