ilkay_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Radmin in açıklaması ne oldu peki?
sessiz kalıp yazılanları okumakla yetindi. Adsense R10'luk değil. Ama R10'da adsenselik değil. Hit iyi olunca reklam geliri heryerden sağlanır.