Konu
r10 Neden Adsense Kullanmıyor?
08-07-2010, 23:27:19
#10
serdarureber
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ilkay_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Radmin in açıklaması ne oldu peki?
sessiz kalıp yazılanları okumakla yetindi. Adsense R10'luk değil. Ama R10'da adsenselik değil. Hit iyi olunca reklam geliri heryerden sağlanır.