Arkadaşlar yanlış anlamayın kimsenin parasında gözüm yok.Sadece merak ettiğim için bu konuyu açtım.En çok kazandıran reklam adsense.Fakat r10 neden kullanmıyor.Yoksa adsenseden banlanmışmı:d