Konu
r10 Neden Adsense Kullanmıyor?
08-07-2010, 23:13:14
#1
danway35
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Arkadaşlar yanlış anlamayın kimsenin parasında gözüm yok.Sadece merak ettiğim için bu konuyu açtım.En çok kazandıran reklam adsense.Fakat r10 neden kullanmıyor.Yoksa adsenseden banlanmışmı:d