10 tık, 0,15$ :) Gülermisin, ağlarmısın? - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
10 tık, 0,15$ :) Gülermisin, ağlarmısın?
55
●
2.815
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
10 tık, 0,15$ :) Gülermisin, ağlarmısın?
1
2
3
4
5
6
7
01-07-2010, 03:00:57
#28
CLoniSt_
Üyeliği durduruldu
sanırım bende büyük sorun var, sizin oranların yanında benimkisi çok aşırı düşük görünüyo.
01-07-2010, 03:18:12
#29
WMaster
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
vbulletin forumda 4146 sayfa gösterim var 10 tık var çıldırmamak elde değil nasıl 40 50 tık olacak bu koyulabilecek en güzel yerlere koydum olmuyo işte
01-07-2010, 08:59:53
#30
Tweaker
229 Tık - 12,25 $
01-07-2010, 09:01:46
#31
The_joker
Üyeliği durduruldu
19 tık
1,05 $
01-07-2010, 09:03:34
#32
sectumsempra
googlenin Türkiye kıtlığı kardeş.normaldir.
01-07-2010, 09:06:32
#33
kacmazm
Üyeliği durduruldu
benimkilerde bazen sorunlar oluyor..
322 tıka 12 usd verdi
diğer gün 277 tıka 5.60 usd verdi. sizce bu normalmi
01-07-2010, 09:07:06
#34
BIaCk
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Reklamlara göre değişir arkadaşlar. Bütün adwords reklamcılar aynı fiyattan gitmiyor
Reklamdan reklama değişir.
01-07-2010, 09:25:37
#35
akbalci
Türk reklam verenlerin cimriliği desek daha doğru olur
sectumsempra adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
googlenin Türkiye kıtlığı kardeş.normaldir.
01-07-2010, 09:37:32
#36
Geronimo
10 Tık 3,07 $ bırakmış
1
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler