10 tık, 0,15$ :) Gülermisin, ağlarmısın? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
10 tık, 0,15$ :) Gülermisin, ağlarmısın?
55
●
2.815
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
10 tık, 0,15$ :) Gülermisin, ağlarmısın?
1
2
3
4
5
6
7
01-07-2010, 01:10:30
#10
SahiNET
Üyeliği durduruldu
4 tıka 1.06 vermiş bendede iyimi?
01-07-2010, 01:11:36
#11
site1748
SahiNET adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
4 tıka 1.06 vermiş bendede iyimi?
olağan üstü- süper.
bkz:5 0,22 $
01-07-2010, 01:12:08
#12
reon
Üyeliği durduruldu
Sende gayet iyi bende 25 tık'a 0,90$ vermiş :s
01-07-2010, 01:12:34
#13
GosTiK
Üyeliği durduruldu
5 tık 0.25 $
01-07-2010, 01:18:21
#14
Olcayy
Üyeliği durduruldu
3 tık 0,21 $
01-07-2010, 01:18:37
#15
Mertcan03
3 gündür aşırı bir düşüş var. Ay sonu diyeceğim ama 1 senedir hiç böyle düşüş olmamıştı.
01-07-2010, 01:20:45
#16
SohbetA
386 5 0,05 $
Ben 1 tika 0,01 aliyorum sizinkiler yine de iyi.
01-07-2010, 01:21:13
#17
MrtbtL
Mertcan03 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
3 gündür aşırı bir düşüş var. Ay sonu diyeceğim ama 1 senedir hiç böyle düşüş olmamıştı.
Birgün iyi veriyor, birgün kötü.
Dün 1 tıka 0,35$ vermiş.3 gün önce de 4 tıka 1,06$ vermişti.
Garip işler ya, akıl sır erecek gibi değil.
01-07-2010, 01:34:40
#18
ByRocco
Üyeliği durduruldu
955 gösterim 16 tıka 0,54 $ almısım bende..
1
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler