Konu
10 tık, 0,15$ :) Gülermisin, ağlarmısın?
01-07-2010, 03:00:57
#28
CLoniSt_
Üyeliği durduruldu
sanırım bende büyük sorun var, sizin oranların yanında benimkisi çok aşırı düşük görünüyo.