Konu
10 tık, 0,15$ :) Gülermisin, ağlarmısın?
01-07-2010, 09:25:37
#35
akbalci
Türk reklam verenlerin cimriliği desek daha doğru olur
sectumsempra adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
googlenin Türkiye kıtlığı kardeş.normaldir.