- Google kazançlarının minumum kaç olması lazım ki vergi beyanında bulunayım?
- Bu vergi beyanı aylık mı olacak yıllık mı?
- Toplam kazancın yüzde kaçlık kısmını devlete vereceğim?
- Google'den 1 yıl boyunca hiç para kazanamazsam yine vergi beyanında bulunacak mıyım?
Google Vergilendirme İle İlgili Soru
46
●3.003
- 03-01-2010, 20:42:53Arkadaşlar size birkaç sorum olacaktı. Google yeni şartlarını daha kabul etmedim. Biraz araştırma yapıp ondan sonra kabul edeceğim. Panelimde hala duruyor.
- 04-01-2010, 00:17:22Gelirleri düşürerek mi vergi alınıyor. Elbette hayır. Benim sorum tam olarak şu ; Benim vergi ödemem için minumum ne kadar kazanmam lazım ve bu kazancın aylık mı yıllık mı olduğu?ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2010, 00:31:39Anladım da vergi de ödenecekmiş. O konuda bilginiz var mı?ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2010, 01:18:21Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.addtech de vergi kesiyor bireysel kullanıcıdan kullananlar bilir.
Google vergi oranlarına karışmıyorum. Kullanıcının bulunduğu ülkedeki yasalara göre olacak demiş sanırım. Adsense kullanıcısı değilim bilmiyorum tam okumadım ama şöyle birşey var.
Minumum yada maksimum tutar kesinlikle olacağını sanmam kazancın üzerinden vergi ödersin. ne zaman çekersen, çektiğin tutardır...
Kurumsal müşteri değilsen stopaj kesinlikle ödersin bu sadece reklamcılıkta değil her türlü alım satım ticari işlemde geçerlidir. onunda oranı %15 tir adtechte de var. kdv yi ise hiç bilmiyorum...
ama bana sorarsanız. birileri gelip sizden vergi istemedikçe ödememenizdir : ) yada bireysel hesap açmanızdır.
mantık ve muhasebe bilgim bunları söylüyor ama yinede kesin birşey bilmiyorum adsense kullanmadığım için. Aslında banlı olduğum için : )