Arkadaşlar size birkaç sorum olacaktı. Google yeni şartlarını daha kabul etmedim. Biraz araştırma yapıp ondan sonra kabul edeceğim. Panelimde hala duruyor.
  1. Google kazançlarının minumum kaç olması lazım ki vergi beyanında bulunayım?
  2. Bu vergi beyanı aylık mı olacak yıllık mı?
  3. Toplam kazancın yüzde kaçlık kısmını devlete vereceğim?
  4. Google'den 1 yıl boyunca hiç para kazanamazsam yine vergi beyanında bulunacak mıyım?