Arkadaşlar size birkaç sorum olacaktı. Google yeni şartlarını daha kabul etmedim. Biraz araştırma yapıp ondan sonra kabul edeceğim. Panelimde hala duruyor.
- Google kazançlarının minumum kaç olması lazım ki vergi beyanında bulunayım?
- Bu vergi beyanı aylık mı olacak yıllık mı?
- Toplam kazancın yüzde kaçlık kısmını devlete vereceğim?
- Google'den 1 yıl boyunca hiç para kazanamazsam yine vergi beyanında bulunacak mıyım?