addtech de vergi kesiyor bireysel kullanıcıdan kullananlar bilir.
Google vergi oranlarına karışmıyorum. Kullanıcının bulunduğu ülkedeki yasalara göre olacak demiş sanırım. Adsense kullanıcısı değilim bilmiyorum tam okumadım ama şöyle birşey var.

Minumum yada maksimum tutar kesinlikle olacağını sanmam kazancın üzerinden vergi ödersin. ne zaman çekersen, çektiğin tutardır...
Kurumsal müşteri değilsen stopaj kesinlikle ödersin bu sadece reklamcılıkta değil her türlü alım satım ticari işlemde geçerlidir. onunda oranı %15 tir adtechte de var. kdv yi ise hiç bilmiyorum...

ama bana sorarsanız. birileri gelip sizden vergi istemedikçe ödememenizdir : ) yada bireysel hesap açmanızdır.
mantık ve muhasebe bilgim bunları söylüyor ama yinede kesin birşey bilmiyorum adsense kullanmadığım için. Aslında banlı olduğum için : )