• 20-12-2009, 18:23:36
    #10
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    ebaykal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en üstteki bağlantı biriminin arkasına reklamın arka plan renginde %100 genişlikte bir tablo koyup aşağıya doğru biraz genişletirsen daha güzel menü gibi durur

    tesekkurler

    yaptim simdi, bir bakin tekrar, bahsettiginiz bu mu ?
  • 20-12-2009, 19:16:14
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    biraz daha aşağı genişletip ortalamak lazım tabloyu yukarı ve aşağıdan
  • 20-12-2009, 19:18:05
    #12
    gayet iyii ancak resimli reklamlar yok. (yada ben rastlamadım) işte bu kötü
  • 20-12-2009, 19:31:50
    #13
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    ebaykal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biraz daha aşağı genişletip ortalamak lazım tabloyu yukarı ve aşağıdan

    onu nasil yapacagimi sorsam ayip etmis olurmuyum ?

    CSS kodlari verebilirmisin bunun icin

    Akif95 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gayet iyii ancak resimli reklamlar yok. (yada ben rastlamadım) işte bu kötü
    resim reklami sadece ana sayfada en ustte sagdaki.

    Yoksa hepsi resim reklam mi yapayim
  • 20-12-2009, 19:47:02
    #14
    Gayet güzel duruyor.
  • 21-12-2009, 02:05:23
    #15
    sol bloktaki 160x600 yerine ortalara 1 reklam daha atabilirsin diye düşünüyorum
  • 21-12-2009, 09:57:50
    #16
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    gurcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet güzel duruyor.
    tesekkurler hocam


    LaCReMeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sol bloktaki 160x600 yerine ortalara 1 reklam daha atabilirsin diye düşünüyorum

    Onu da dusunmedim degil , ama birazcik boyle durmasini isterim, deneyeyim

    Dun 8 tiklama 0.8$ vermis, fena degil bir resim sitesi icin
  • 21-12-2009, 11:30:59
    #17
    Üyeliği durduruldu
    sağdaki recent postun altına 200x90 5 satırlı text reklam koy 2 tane...
  • 21-12-2009, 13:56:21
    #18
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    Mack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sağdaki recent postun altına 200x90 5 satırlı text reklam koy 2 tane...

    tesekkurler onu da ekledim