Konu
Bu yerleşme sizce nasil ? :)
20-12-2009, 18:23:36
#10
gdi
Üyeliği durduruldu
ebaykal adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
en üstteki bağlantı biriminin arkasına reklamın arka plan renginde %100 genişlikte bir tablo koyup aşağıya doğru biraz genişletirsen daha güzel menü gibi durur
tesekkurler
yaptim simdi, bir bakin tekrar, bahsettiginiz bu mu ?