Konu
Bu yerleşme sizce nasil ? :)
20-12-2009, 19:16:14
#11
ebaykal
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
biraz daha aşağı genişletip ortalamak lazım tabloyu yukarı ve aşağıdan