Konu
Bu yerleşme sizce nasil ? :)
21-12-2009, 09:57:50
#16
gdi
Üyeliği durduruldu
gurcay adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gayet güzel duruyor.
tesekkurler hocam
LaCReMeL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sol bloktaki 160x600 yerine ortalara 1 reklam daha atabilirsin diye düşünüyorum
Onu da dusunmedim degil , ama birazcik boyle durmasini isterim, deneyeyim
Dun 8 tiklama 0.8$ vermis, fena degil bir resim sitesi icin