• 22-08-2009, 10:10:06
    #19
    arkadaşlar bu gösterime böyle bir tık hiç bir zaman alamadım gülsem mi ağlasam mı bilmiyorum vallahi. dünkü istatistiklerim :

    26.980 gösterim
    34 tık
    0,13% sayfa to
    0,04 $ ebgbm
    1,07 $ kazanç
  • 22-08-2009, 11:17:46
    #20
    berbat ötesi 22k gösterimden bahsediyorsun ama gelir neredeyse sıfır siten ne içerik bilmiyorum ama sitenin içerigi ile ilgili reklam al hedeflene bilir yap bir dene.
  • 22-08-2009, 12:55:01
    #21


    Bilende yazmış bilmeyende, arkadaşın istatisliklerine düşük diyenler yukarıdaki istatislik bilgilerini gözden geçirsinler
  • 22-08-2009, 13:02:21
    #22
    @optech

    40 K gösterime 37 tıklama gerçekten çok ilginç. Eğer bu izlenmeye iframe ile sahip olmuyorsanız reklamları nasıl gizlediniz merak ettim doğrusu. Mahsuru yoksa özelden site adresinizi yazar mısınız?
  • 22-08-2009, 13:32:30
    #23
    Üyeliği durduruldu
    heralde tek kazanan var google, onca siteyi beleş reklam ediyorlar baksanıza 40bin küsür gösterim var gelen para 1 ytl ancak. kardeş 50 ytl verim sana bizim sitenin reklamını yap desem acaba kabalık etmil olurmuyum.

    google türkiyeye hiç para ayırmıyor.

    yurt disi siteleri tanıdıklardan biliyorum 120 sayfa gösterimine aylık 250 usd ortalama kazanan siteler var türkiyede de tık başı öyle olsaydı heralde her site sahibi google vesilesi ile zengin olurdu
  • 22-08-2009, 13:40:59
    #24
    Üyeliği durduruldu
    optech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Bilende yazmış bilmeyende, arkadaşın istatisliklerine düşük diyenler yukarıdaki istatislik bilgilerini gözden geçirsinler
    Hocam nasıl olur 40k gösterime o kadar tık.Sitede başlık altına sadece bir metin reklam koysan 40k gösterime en kötü 200 tık olur.
  • 22-08-2009, 13:46:44
    #25
    optech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Bilende yazmış bilmeyende, arkadaşın istatisliklerine düşük diyenler yukarıdaki istatislik bilgilerini gözden geçirsinler
    hocam sayfanın en altına falan mı koydun reklamı, hiç gözükmüyor heralde. bu kadar tıklamayı istesen alamazsın, felaket (:
  • 22-08-2009, 20:39:03
    #26
    Sanırım forum sitesinde kullanıyorsun? Mümkünse reklam yerleşimlerinin önizlemesini ö.m atar mısın?
  • 23-08-2009, 02:44:45
    #27
    arkadaşlar mesajlar banamı geliyo başkasınamı :S konu tamamen amacından dışarı çıktı