heralde tek kazanan var google, onca siteyi beleş reklam ediyorlar baksanıza 40bin küsür gösterim var gelen para 1 ytl ancak. kardeş 50 ytl verim sana bizim sitenin reklamını yap desem acaba kabalık etmil olurmuyum.
google türkiyeye hiç para ayırmıyor.
yurt disi siteleri tanıdıklardan biliyorum 120 sayfa gösterimine aylık 250 usd ortalama kazanan siteler var türkiyede de tık başı öyle olsaydı heralde her site sahibi google vesilesi ile zengin olurdu