Bu istatistik sizce nasıl? - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu istatistik sizce nasıl?
38
●
2.625
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Bu istatistik sizce nasıl?
1
2
3
4
5
26-08-2009, 01:01:29
#37
DoktorTR
sadece menü altındaki 728x90 mı var yani
26-08-2009, 02:09:52
#38
RedFoX
DoktorTR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sadece menü altındaki 728x90 mı var yani
yok konu içerisinde 2 tane buyuk kare var
28-08-2009, 13:45:39
#39
BeYaZz
Navbara 2 adet 336x280 postbite de aynısından başka birşeyle uğraşmayın
forumun arka planı ile reklamın arka plan rengi aynı olsun ve link renkleri de forumunuzla uyumlu olsun.. bi deneyin bakalım birgünden bişey olmaz
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler