Bu istatistik sizce nasıl? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu istatistik sizce nasıl?
38
●
2.625
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Bu istatistik sizce nasıl?
1
2
3
4
5
20-08-2009, 22:58:26
#10
ultronik
yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar, tavsiyelerinize göz atıcam.
21-08-2009, 00:28:15
#11
ssoner
888 6 0,68% 0,43 $ 0,38 $
ben yeniyim adsensede.istatistiklerim pek içaçıcı degil
21-08-2009, 20:06:08
#12
Pasaj
İyi sayılabilecek oranlar.
21-08-2009, 20:21:12
#13
ibr_cnr
tıklanma oranı düşük. tık başı kazanç orta.
21-08-2009, 20:55:51
#14
Newyork
Kurumsal Backlink SEO
kacar82 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kazanç iyi ancak yerleşimin kötü sanırım.
çok doğru, kazanç tıka göre iyide tıklama az...
21-08-2009, 21:03:07
#15
ultronik
Sitenin görünümünü bozmak istemediğimden her tarafı reklam doldurmamak için böyle yaptım, ama yinede tavsiyelerinizi değerlendiricem, reklam yerleşimlerine daha dikkat edicem.
22-08-2009, 02:26:13
#16
BeYaZz
Oranlar ve gösterim siteminkine yakın ama 700 civarı tık alıyorum. Bence de gözden geçir.
22-08-2009, 05:17:46
#17
ultronik
ben 700 tık alırsam zengin olurum
3 ayda araba alır arkasına google sağolsun yazarım
22-08-2009, 05:22:21
#18
recepata
sağlık sitesi mi ?
ultronik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
arkadaşlar adsensede böyle bir istatistiğim var. sizce nasıl? değişiklik yapmam gereken bir şey varmı. iyimi kötümü?
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler