• 24-07-2009, 17:45:49
    #10
    Üyeliği durduruldu
    thehunturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maşallah de hocam
    Maşallah
  • 24-07-2009, 18:05:34
    #11
    offff paraya bak beeeee maşşallah allah nazarlardan saklasın gözün gibi bak o hesaba
  • 24-07-2009, 23:17:17
    #12
    hakkate masallah
  • 24-07-2009, 23:22:54
    #13
    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düzgün bir sitede adtech kullanan yokki adsense ile karşılaştırıyorsun.
    Birisi p*rnocuların reklam sistemi.
    Diğeri normal webmasterların.
    Güzeldi hocam..

    Adsensede en azından reklam çeşitliliği var. Ziyaretçi sürekli msnde online olan arzuyu görmek zorunda kalmıyor (:
  • 24-07-2009, 23:29:28
    #14
    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düzgün bir sitede adtech kullanan yokki adsense ile karşılaştırıyorsun.

    Birisi p*rnocuların reklam sistemi.
    Diğeri normal webmasterların.
    özetlemıs arkadas en dogrusunu

    adtech adsense ıle karsılastırmaya bıle degmeyecek kalıtesız bır kontor asırma sıstemıdır reklam sıstemı bıle denmez
  • 25-07-2009, 03:15:40
    #15
    Üyeliği durduruldu
    thehunturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    edit: nazar değmesin diye resmi kaldırdım
    siten varmı ?
  • 25-07-2009, 03:33:55
    #16
    Sitelerinizin içerigi saglam degil demekki genel içerik oldugu zaman az veriyor. 3 tıklamaya 1,11 usd aldım 40 dk önce
  • 25-07-2009, 09:35:20
    #17
    Yuh bee
    Bugün Adtech 39 Tık 0,54 Dolar
    Adsense 17 Tık 0,89 Dolar
    Bu rakamlardan sonra harbi harbi kaldırmayı düşünüyorum artık..
  • 26-07-2009, 11:07:51
    #18
    Serdar007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yuh bee
    Bugün Adtech 39 Tık 0,54 Dolar
    Adsense 17 Tık 0,89 Dolar
    Bu rakamlardan sonra harbi harbi kaldırmayı düşünüyorum artık..
    kardeş tek tıkda 2 dolar gördügüm oldu google de bu ülkelere göre degişiyor yurt dısında rekabet daha fazla türkiyede bir kaç firma yada bir kaç sektör elinde tutuyor google reklam olayını bu yüzden adamlar ne kadar verirse versin yayınlanıyor ama adsense mantıgı parayı veren düdügü çalar diye düsünüyorum aylık maliyeti yüksek tutan herzaman cok görünür ama türkiyede böyle bir sorun yok rekabet olmadıgı için aylık maliyet az gösteriliyor sanırım buda bizim adsense hesaplarına yansıyor.