Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düzgün bir sitede adtech kullanan yokki adsense ile karşılaştırıyorsun.

Birisi p*rnocuların reklam sistemi.
Diğeri normal webmasterların.
özetlemıs arkadas en dogrusunu

adtech adsense ıle karsılastırmaya bıle degmeyecek kalıtesız bır kontor asırma sıstemıdır reklam sıstemı bıle denmez