Düzgün bir sitede adtech kullanan yokki adsense ile karşılaştırıyorsun.
Birisi p*rnocuların reklam sistemi.
Diğeri normal webmasterların.
özetlemıs arkadas en dogrusunu
adtech adsense ıle karsılastırmaya bıle degmeyecek kalıtesız bır kontor asırma sıstemıdır reklam sıstemı bıle denmez